hannasbloggis

HOS MAMMA

Kategori: Allmänt

Behövde lite miljöombyte och saknade min mamma så himla mycket så satte mig på 402:an mot skövde i förmiddags. Efter en go chailatte på EH bytte jag sedan buss mot grevagårdsbyn och nu ligger jag här på mitt flickrum igen. Saknar redan min älskling så himla mycket men kände för att hänga lite med la famila och få lite annat än Hjo i mitt perspektiv. Har så himla lätt för att bli uttråkad när mina dagar är monotona och ganska likadana, och det har nog med att göra att jag går hemma på dagarna och inte jobbar just nu. 


Nu ska jag trycka in lite musik i öronen och drömma mig bort. Imorgon åker jag nog tillbaka till lilla Hjo igen, längre än såhär klarar jag mig inte utan min finaste andra halva. Natti
En bild från nyår. Han👆😍❤️
Kommentera inlägget här: