hannasbloggis

KÄRLEK

Kategori: Allmänt

Tjejer, ni vet hur det är att träffa en kille som ni tror är perfekt. Man blir lite små förälskad men det brister ganska snabbt, man börjar störa sig, han visar sig vara någon annan och helt plötsligt undrar man vad fan man håller på med. 

2 sånna förhållanden har jag på min lista. Dom har båda vart helt jävla onödiga egentligen, men ändå lärorika för alla förhållanden man har genom livet, med så vänner som killar så lär man sig något. Det förstod man ju inte just då när man gick isär och man insåg att man hade slösat år på en jävla idiot, men nu i efterhand har man väl insett det. 

Jag skulle i vilket fall som helst inte träffa någon efter min senaste relation, jag skulle så gott som dö ensam med mina katter.

sen helt plötsligt dök denna snubbe upp. Vi hade vart vänner länge på fb, men inte snackat. Har väl alltid vart lite skeptiskt mot att träffa någon över internet. Men han såg bra ut och bodde inte så långt ifrån mig, och dessutom verkade han trevlig. Även fast jag inte till en början var så trevlig 👆😂

Vår historia började någonstans här. Vi träffades och klickade, oj vad allt kändes naturligt. Han hade dom finaste ögonen jag någonsin sett och utstrålade ett sånt lugn, ett lugn som också la sig över mig med en gång och insvepte mig i någon sorts klyschig värme. 

Hur mina till en början lite osäkra känslor kom att blomma ut för denna man är väl egentligen inte någon jättechock. Han hade ju dom där stora, bruna ögonen som jag drunknade i, han pratade på ett sätt som fick mig att vilja lyssna och han fick inte nog av mig. 


Idag kan jag med handen på hjärtat, även fast det låter jävligt klyschigt det med säga att han är mannen i mitt liv. Jag älskar honom hundra varv runt månen och tillbaka och jag kan svära på att dagen då jag tröttnar på honom finns inte i min värld. Att få somna och vakna bredvid dig varje dag älskling är livets finaste gåva och jag lovar dig att göra allt som kommer i min makt för att föralltid vara världens bästa kvinna för dig. Allt fint som du gör för mig vill jag ge dig tusen gånger tillbaka och hade jag kunnat så hade jag gett hela världen till dig.Jag imponeras av ditt sätt att vara som människa, jag respekterar dig precis som du är och jag avgudar varenda millimeter av dig. 

Kommentera inlägget här: